Modul de lucru
Comanda
Pentru a economisi timp, firma noastră vă dă posibilitatea de a comanda online, imediat ce aţi efectuat comanda fiind contactat telefonic sau prin email de un operator care vă va ţine la curent cu evoluţia comenzii dvs. şi vă va da toate informaţiile necesare. Pentru comandă online, trebuie completat un formular de comandă fermă pe care îl puteţi obţine pe mail, se completează în scris, se semnează/ştampilează, se scanează şi se trimite înapoi pe mail, împreună cu documentele pentru tradus.
Totodată, comanda se poate face telefonic. Dvs. trimiteţi materialul si comanda ferma prin fax, indicând pe prima pagina datele dvs. de contact, iar un operator vă va contacta pentru a vă confirma primirea acesteia şi pentru a vă da toate detaliile necesare.
Şi, nu în ultimul rând, vă aşteptăm la sediul firmei noastre unde vom avea posibilitatea de a stabili un contact direct.
Predarea traducerii
Traducerea se predă pe email, în cazul materialelor care nu necesită legalizare notarială sau autorizare, sau, în funcţie de alegerea dvs., hârtie, pe CD sau orice alt support electronic.
Plata
Plata se poate face direct la sediul nostru sau prin ordin de plată. Plata se face cu avans de 50% la începerea lucrării, iar restul se achita după predarea traducerii.
În cazul clienţilor cu care am încheiat un contract de prestări servicii, plata se poate face lunar, nu la lucrare sau comandă, cu un termen de plată stabilit de comun acord.
|
|
 |